Installatie probleem

Vragen over de installatie van NL2000 versie 4.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
HansC
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Tue Mar 20, 2018 11:17 pm

Installatie probleem

Post by HansC » Tue Mar 20, 2018 11:43 pm

beste flightsimmers,

probeer al een paar dagen FSX Steam met NL2000 aan de praat te krijgen, wordt er wanhopig van..

Zoals in de handleiding is geschreven installeer ik zowel V4.0.82_setup installer als ook het opstarten van de installer met Administrator rechten. (Windows 10).
Echter na de het toevoegen van de scenery's (al bij de eerste "NL2000 4.11 libraries") zie ik geen hokje om FX-SE aan te vinken. Alleen een aangevinkt hokje FSX is zichtbaar.
Wanneer ik FSX vervolgens start, (ook met Administrator rechten) krijg ik tijdens het opstarten al de melding:
"scenery..cfg error local scenery directory D:\NL2000\nl2k_V4_libaries\SCENERY in scenery Area.120 not found"
Heb al geprobeerd de NL2000 sceneries op een andere harde schijf te installeren maar met het zelfde resultaat.
Ook gecontroleerd of de map "E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\FSX\Addon Scenery" met beide submappen wel bestaat.
Probeerde het probleem op te lossen met de app SceneryConfigEditor v1.1.9, deze app meldt, ongeacht waar de NL2000 scenery folder is geïnstalleerd, dat het path niet bestaat.. terwijl ik toch gewoon met alle toegangsrechten de map met de app en de verkenner kan benaderen en openen.
Kortom, een beetje wanhopig.. hoop dat iemand me kan helpen, waarvoor bij voorbaat dank!
Hans

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest