Compatibaliteit met Maastricht Aachen X

Meld hier problemen met NL2000 versie 3.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
Evertie
Member
Member
Posts: 51
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Compatibaliteit met Maastricht Aachen X

Post by Evertie » Fri Jul 06, 2012 1:20 pm

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van Maastricht Aachen X van Aerosoft voor FS2004. Natuurlijk heb ik dit ook geinstalleerd en het ziet er erg goed uit! Bij de installatie van Mega Airport Amsterdam heb ik een paar bestanden uit de NL2000V3 folders weggedaan om te zorgen dat de NL2000 scenery niet door de Aerosoft scenery heen gaat. Dit heeft goed gewerkt, maar nu heb ik hetzelfde probleem bij Maastricht.

Alle ehbk_ bestanden uit de 3d/scenery map heb ik al verwijderd, maar net als bij Amsterdam moeten ook nog bestanden zoals deze: nl_10700_39300_flat, verwijderd worden om te zorgen dat de NL2000 scenery niet er doorheen komt.

Weten jullie welke van deze bestanden ik moet verwijderen die verantwoordelijk zijn voor het gebied rondom EHBK?


Evert

User avatar
Evertie
Member
Member
Posts: 51
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Evertie » Sun Jul 22, 2012 11:30 am

Iemand?

User avatar
Co-PilotDiego
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Compatibaliteit met Maastricht Aachen X

Post by Co-PilotDiego » Mon Jan 19, 2015 2:17 am

Evertie, ik hoop dat je:

a) inmiddels de oplossing hebt gevonden en die graag met zij zou willen delen, daar ik precies hetzelfde probleem heb...

b) je nog actief bent op het forum en alsnog doorgaat met de oplossing zoeken (nu in een team van 2 ;) ), daar ik precies hetzelfde probleem heb...

Bij mij schijnen de NL2000 textures dwars door die van Aerosoft Maastricht, en heb van alles geprobeerd, maar niks wil lukken.

Weet iemand hier op het forum er meer van af?

Bij voorbaat dank.

User avatar
Evertie
Member
Member
Posts: 51
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Evertie » Tue Jan 20, 2015 12:39 am

Gelukkig staan e-mail notificaties aan dus kan ik reageren! :)

Nee, ik heb hier niet meer verder naar gekeken. Ik vlieg sowieso niet vaak op Maastricht, maar anders zet ik NL2000 uit om conflicten te voorkomen.

Misschien dat iemand van het team hier toch nog naar kan kijken? Het lijkt me dat als het bij Amsterdam kan, het toch ook wel bij het kleine Maastricht moet lukken?

Evert

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Mon Feb 23, 2015 4:45 pm

Gezien ons gebrek aan mankracht en tijd, richten we onze aandacht alleen nog aan versie4 en niet meer op versie3 voor FS2004.

Joop
NL2000team

Ringrocket
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Wed Jul 21, 2021 10:22 am

Re: Compatibaliteit met Maastricht Aachen X

Post by Ringrocket » Sun Jul 25, 2021 12:28 pm

Beste Evertie,

Ik heb Maastricht Airport niet, maar heb het probleem wel bij Mega Airport Amsterdam.
Weet jij nog hoe je dat precies hebt opgelost in FS2000V3 ? Welke bestanden moet ik vervangen/verwijderen?

Vriendelijke groeten,
Jeffrey

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest