Het hebben van problemen

Meld hier problemen met NL2000 versie 2.91 en 2.92

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
bku
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 414
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Arusha - Tanzania
Contact:

Het hebben van problemen

Post by bku » Mon Apr 12, 2004 8:46 pm

Geachte forum lezers,

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om voordat je een probleem post, eerst op het forum willen kijken of die vraag er misschien al staat.

Ten tweede: we hebben een handleiding gemaakt, met name over het gebruik en de mogelijkheden van het feature-panel. We maken de handleiding niet voor niks, lees deze aub eerst eens even door voordat je een probleem post.

Als voorbeeld: het probleem met de witte textures en de hoogte staan nu al verschillende keren op het forum, inclusief antwoorden. Dit is niet nodig.
Een forum is ook om te lezen of even te zoeken, niet gelijk alles erop dumpen.

Bert Kuyper
Member of the NL2000 team

User avatar
zoom41166
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Hulsberg
Contact:

Excuses

Post by zoom41166 » Thu Apr 22, 2004 3:17 pm

Beste Bert,

Bij deze mijn excuses (mea culpa). Ik heb nu gezien dat het probleem met Schiphol al de nodige keren is geplaatst (ook op www.atcbox.com).
En zonder te kijken heb ik dat ook nog eens gedaan.
Sorry.

Alleen zie ik dat er wel heel veel berichten inmiddels in het forum staan.
Helaas is het vaak moeillijk alleen aan het onderwerp te herkennen welk probleem in het bericht besproken wordt. Uiteindelijk wordt het wel erg veel lezen, om te voorkomen dat je niet een al eerder geplaatst probleem weer plaatst.

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is, dat, na hard werken aan de scenery, je nu alleen maar overspoeld wordt met "problemen".

Gelukkig las ik ook veel complimenten aan het adres van jullie, de makers.

Daar wil ik mij (nogmaals) bij aansluiten ! Prachtig dat we zo'n mooie scenery nog steeds gratis mogen downloaden, terwijl deze scenery best economisch goed te exploiteren zou zijn.

Ik hoop dat ie nog lang gratis blijft !! :D

Bedankt voor al jullie moeite voor dit project !

Marc
Marc van der Linden

User avatar
Arno
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 876
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Arno » Thu Apr 22, 2004 3:34 pm

Geen probleem, en er is altijd nog een zoek functie van het forum. Daarmee lukt het vast wel om ook berichten met een titel die niet zo duidelijk is te vinden :).
Arno

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests