molens etc omgeving deventer

Lever hier informatie die het NL2000 team nodig heeft

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
s_veldhoen
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

molens etc omgeving deventer

Post by s_veldhoen » Sun Sep 21, 2003 5:06 pm

Als ik me niet vergis miste in NL2000 v.2 de molen bij Deventer en bij Terwolde (kan het momenteel niet controleren want na m'n computerschoonmaak heb ik nl2000 nog niet geïnstalleerd)
Zijn deze meegenomen in de nieuwe versie of zijn hier eventueel coördinaten en/of foto's van nodig?

Tevens zijn in Deventer langs de ijssel enkele nieuwe appartementen geplaatst, het zijn behoorlijke blikvangers langs de rivier......dus als foto's etc gewenst zijn, geldt ook voor andere hoge (opvallende) gebouwen in en rond Deventer.

Groeten Sander (vanuit Deventer....maar dat was waarschijnlijk al duidelijk....)

johanc
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 920
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Maarn, The Netherlands
Contact:

Post by johanc » Sun Sep 21, 2003 11:06 pm

We ontvangen graag foto's. Alhoewel we aardig vol zitten met projecten, mocht het niet meer lukkend an schuiven we het naar de volgende versie. Ik ben een paar weken geleden langs Deventer gereden en ik weet wat je bedoeld. We zouden ook graag foto's van de kerk aldaar ontvangen.

Naast overzicht foto's zien werken we het liefst emt foto's die recht vor, aan de zijkant en achter de gebouwen zijn genomen. Zo kunnen we het makkelijkst een texture maken.

vr.gr. Johan Caljé
NL2000 team
Johan Calje
The Netherlands 2000 Scenery Design Team

User avatar
s_veldhoen
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by s_veldhoen » Thu Sep 25, 2003 7:48 pm

Ik ga van het weekend wel op pad en doe mijn best :)

johanc
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 920
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Maarn, The Netherlands
Contact:

Post by johanc » Thu Sep 25, 2003 7:58 pm

Molen langs de brug staat er in ieder geval nu... Daar heb ik al info over. De flats ook.
Johan Calje
The Netherlands 2000 Scenery Design Team

User avatar
FlipS
Junior Member
Junior Member
Posts: 36
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by FlipS » Fri Aug 15, 2014 12:01 pm

Even een algemene reactie over molens, wellicht ten overvloede: coördinaten van alle molens in Nederland zijn te vinden in de molendatabase. Ik kan er niet voor instaan dat de coördinaten altijd 100% nauwkeurig zijn, maar ze zijn zeker bruikbaar. De molens zijn meestal herkenbaar op de foto-ondergrond zodat correctie mij niet moeilijk lijkt.

Wat mij verder opviel is dat voor bijna alle molens in Nederland hetzelfde type is gebruikt maar in de NL-2000 versie van het Openluchtmuseum in Arnhem staan wel andere typen. Zouden die typen in het NOM niet ook gebruikt kunnen worden voor andere plaatsen? Ook hier biedt de molendatabase de informatie welk type de molens zijn.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest