Vliegvelden NL2000 in ORBX True Earth

Dingen die niet onder de rest vallen kunnen hier geplaatst worden

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
MarkStallen
Newbie
Newbie
Posts: 12
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Vliegvelden NL2000 in ORBX True Earth

Post by MarkStallen » Tue Jun 26, 2018 9:31 am

Omdat de vliegvelden van ORBX bij verre de kwaliteit van NL2000 niet halen, maar met name de autogen van True Earth mooier is, ben ik aan het freubelen geweest om deze te kunnen combineren.

Het werkt met de volgende stappen in de vliegveld directories :

(om te voorkomen dat de grondlayout de autogen bedekt)
1. ModelConvertX groundlayout.bgl -> groundpolygon wizzard -> prevent autogen-exclusions
(auotgen files in de vliegvelddirectory niet meer nodig)
2. Delete AGN files in de texture directory
(naar keuze of de fotorealistische ondergrond van ORBX of NL2000 op het vliegveld)
3. Resample.bgl -> Resample.bgl.bak
(volgende files "uitzetten", want deze blokkeren ook de autogen van ORBX)
4. Flat.bgl -> flat.bgl.bak
5. Apprwl_V4.bgl -> Apprwl_V4.bgl.bak

In de scenery manager moeten wel nog de NL2000 libraries en de 3D objecten aanstaan, de provincieresamples uit en de vliegvelden boven de ORBX scenery

Ik ben benieuwd of ik bij versie 5 van NL2000 ook weer de ondergrond ga gebruiken. Dat is sterk afhankelijk van de kwaliteit van de autogen (gebouwen), want die is in ORBX helaas echt wel mooier. In NL2000 zitten wel wat meer specifieke gebouwen, maar ook deze kan je hergebruiken in ORBX, door het maken van eigen BGL's met deze objecten er in.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest